Zajazd Pułaskiego

Pokoje gościnne w Konstancinie-Jeziornie

6.65
Ilość ocen:3

ul. Pułaskiego 55, 05-510 Konstancin-Jeziorna,
woj. mazowieckie, Polska

Reklama

Dolina Złotego Potoku

Miejscowość: Jarnołtówek

Komfortowe domy w Górach Opawskich - Sudety Wschodnie FERIE ZIMOWE - WOLNE TERMINY

Cena od: 250PLN całość

 

Nasza propozycja:

Zamknij

ul. Pułaskiego 55, 05-510 Konstancin-Jeziorna,
woj. mazowieckie, Polska

Informacje o obiekcie

Do wynajęcia: Cena: Ilość: Struktura:
Pokój 2-osobowy 100 - 140 PLN całość 17 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 3-osobowy 120 - 170 PLN całość 6 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 4-osobowy 38 - 53 PLN osoba 1 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 4-osobowy 160 - 210 PLN całość 1 Zobacz Zapytaj o nocleg

Opis

Od 37,50 zł osoba / doba. POKOJE Z ŁAZIENKĄ, TV, WI-FI w budynku.

Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości uzdrowiskowej Konstancin-Jeziorna, w dzielnicy Skolimów, w odległości 15 km na południe od centrum Warszawy.

WSZYSTKIE POKOJE Z ŁAZIENKAMI (prysznic, WC, ręczniki - po 1 na osobę), W KAŻDYM POKOJU TELEWIZOR Z DOSTĘPEM DO TELEWIZJI CYFROWEJ, LODÓWKA, CZAJNIK ELEKTRYCZNY, w obiekcie BEZPŁATNY INTERNET WI-FI.

CENNIK:

Pobyty 1 doba:
Pokój 1-osobowy z łazienką i TV - 110 zł pokój / doba
Pokój 2-osobowy z łazienką i TV - 140 zł pokój / doba
Pokój 3-osobowy z łazienką i TV - 170 zł pokój / doba
Pokój 4-osobowy z łazienka i TV - 210 zł pokój / doba
Śniadanie - 17 zł zestaw dla 1 osoby
Bilard - 15 zł / godzina

Pobyty 2 doby:
Pokój 1-osobowy z łazienką i TV - 110 zł pokój / doba
Pokój 2-osobowy z łazienką i TV - 130 zł pokój / doba
Pokój 3-osobowy z łazienką i TV - 160 zł pokój / doba
Pokój 4-osobowy z łazienka i TV - 200 zł pokój / doba
Śniadanie - 17 zł zestaw dla 1 osoby
Bilard - 15 zł / godzina

Pobyty 3 doby i powyżej*:
Pokój 1-osobowy z łazienką i TV - 100 zł pokój / doba
Pokój 2-osobowy z łazienką i TV - 100 zł pokój / doba
Pokój 3-osobowy z łazienką i TV - 120 zł pokój / doba
Pokój 4-osobowy z łazienka i TV - 160 zł pokój / doba
Śniadanie - 17 zł zestaw dla 1 osoby
Bilard - 15 zł / godzina

Ceny obowiązują od 01/09/2018.

SPECJALNE CENY NA POBYTY GRUPOWE - Z WYŻYWIENIEM .

Doba pobytowa od 14.00 do 11.00.
Dzieci do lat 3 nie obowiązuje opłata w przypadku wykorzystania łóżek znajdujących się w pokoju.
Recepcja w Pierogarni TYGIEL czynna w godzinach 12.00 -21.00.
Podane ceny zawierają 8% VAT.

Obsługa także w językach: angielskim i rosyjskim.
Do dyspozycji gości monitorowany parking.
W obiekcie z BILARD, CYMBERGAJ I PIŁKARZYKI
Sala Konferencyjna.

Zapraszamy GRUPY ZORGANIZOWANE - wycieczki szkolne oraz dorosłych. Możliwość ustawienia autokaru.

Pierogarnia TYGIEL zaprasza w godzinach 12.00-21.00. www.restauracjatygiel.pl
Liczba miejsc: 30 + ogródek w sezonie wiosenno-letnim.
Oferujemy zestawy śniadaniowe w cenie 17 PLN/osoba oraz obiady. Naszą specjalnością są gotowane i pieczone pierogi (ponad 20 rodzajów!), a także potrawy kuchni kresowej np. pielmieny.
Oferujemy wybór typowo polskich zup i obiadów domowych.

Zapraszamy do organizowania przyjęć okolicznościowych - komunie, chrzciny, urodziny itp.

W pobliżu:
Park Zdrojowy z tężniami solankowymi,
Chojnowski Park Krajobrazowy,
Dom Aktora Weterana w Skolimowie.

Istnieje możliwość korzystania z zabiegów leczniczych w okolicznych ośrodkach.

Rozwiń opis Zwiń opis

  • Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 14:00 do 11:00
  • Do dyspozycji gości: Grill, Udogodnienia – prasowanie/pranie (Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne)
  • Na terenie obiektu: Stołówka, Bar/Restauracja (Restauracja)
  • Dla zmotoryzowanych: Parking/Garaż (Parking, w cenie)
  • Dla biznesu: Sala konferencyjna
  • Internet: Internet (wifi)
  • Dla gości ze zwierzętami: Akceptacja zwierząt
  • Płatności: Możliwość płatności kartą kredytową
  • Opcje wyżywienia: Opcje wyżywienia (Śniadanie, Obiad, Kolacja, Obiadokolacja, Podwieczorek)
  • Dla rodzin z dziećmi: Wyposażenie dla rodzin z dziećmi (Krzesełko do karmienia), Udogodnienia dla rodzin z dziećmi (Plac zabaw dla dzieci, Piaskownica, Huśtawka, Zjeżdżalnia, Sala telewizyjna / gier / świetlica)

Opinie i oceny turystów

Zobacz wszystkie opinie

Ostatnie opinie

  • Ocena 1.83

    Iwona

    Dodano:
    01 Sierpień 2018 19:04:53
    Pobyt w terminie:
    2018.07.31 - 2018.08.01
    IP:
    xxx.play-internet.pl (xxx.254.146.67)

    Zrobiliśmy rezerwacje tydzien wcześniej. Pani ktora odebrala tel powiedziala ze pokoj zostal zarezerwowany i bedzie na nas czekal.Na trasie byl korek wiec zadzwonilismy do obiektu ze bedziemy ale dopiero po 21 z powodu sytuacji na drodze.Odebral mężczyzna i powiedzial ze mnie nie slyszy-wyslalam sms.Po przybyciu na miejsce (godz 21.25)zastaliśmy obiekt zamkniety.Maz zadzwonil na nr kontaktowy.Odebral właściciel i powiedzial ze zamkniete bo pracuje tylko do 21.Mąz powiedzial ze mamy rezerwacje i czy teraz chce nas zostawić na lodzie?Wlasciciel powiedzial zeby mąż nie krzyczal (?) bo nie będzie noclegu. W zyciu nie spotkalam sie z wiekszym chamstwem.Po chwili wyszedl właściciel z żoną i pretensjami ze nie bylo zadnej rezerwacji ale maja wolne pokoje wiec nam wynajma.Przy okazji musielismy sie nasluchac o problemach z obsluga a raczej jej braku .Gdyby nie zmęczenie dluga droga i ciemnośćia poszukalibysmy innego noclegu tym bardziej ze pokoj pozostawial bardzo duzo do życzenia-meble-zbieranina różnych gratow z epoki wczesnego Gierka,prześcieradła brudne )Nie polecam. Wstyd brac 130zl za cos takiego.

    • lokalizacja: 6
    • wyposażenie: 1
    • udogodnienia: 1
    • obsługa: 1
    • czystość: 1
    • cena/jakość: 1
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Odpowiedź obiektu

    Dodano:
    04 Sierpień 2018 10:42:58

    Dziękujemy za pobyt w naszym obiekcie.
    Recepcja jest otwarta od godziny 12.00 do 21.00, po godzinie 21.00 nie przyjmujemy gości.
    Zasady te są opisane na stronie internetowej i na stronach portali.
    Nie dokonaliście Państwo żadnej rezerwacji. Zadzwoniliście do nas w dniu przyjazdu, ale z powodu ...
    Dziękujemy za pobyt w naszym obiekcie.
    Recepcja jest otwarta od godziny 12.00 do 21.00, po godzinie 21.00 nie przyjmujemy gości.
    Zasady te są opisane na stronie internetowej i na stronach portali.
    Nie dokonaliście Państwo żadnej rezerwacji. Zadzwoniliście do nas w dniu przyjazdu, ale z powodu braku zasięgu rozmowa nie była możliwa, o czym sami piszecie. Przysłaliście Państwo SMS o treści "Jesteśmy w drodze" ( bez podania przewidywanej godziny przyjazdu ), jeszcze raz podkreślam, pracujemy do godziny 21.00. Proszę spróbować podejść do jakiegokolwiek sklepu po godzinach pracy i robiąc karczemną awanturę, taką jaką zrobiliście nam, wymusić jego otwarcie.
    W kwestii wyposażenia - nie przypominam sobie aby w czasach PRL były np. naścienne telewizory LED.
    Pozostałe kwestie są Państwa subiektywnymi odczuciami, do których macie prawo i nie będę z nimi dyskutował.
    Jednak na podstawie ilości klientów jaką mam, mogę wnioskować, że usługi mojego obiektu są pożądane i cenione.
    W kwestii tzw. "chamskiego" zachowania właściciela - jeżeli wg. Państwa moje zachowanie było chamskie, to sposób w jaki Państwo się zachowywali przekracza wszelkie normy. Dlatego w dalszej części będę to nazywał - obcesowym.
    Ok. godziny 21.30 zadzwonił telefon i mężczyzna obcesowo zażądał, żebym mu natychmiast wydał klucze. Powiedziałem, żeby przestał na mnie krzyczeć i pomimo, że firma już nie pracowała, wróciliśmy się do niej w celu wydania kluczy. Nasłuchaliśmy się komentarzy, że trzeba czekać, wypełniać kartę meldunkową, itd.
    W trakcie wydawania kluczy pożałowałem, że zdecydowałem się obsługiwać Państwa po godzinach pracy.
    Poziom wymiany zdań był żenujący. Jak nazwać ludzi, którzy nie dość, że nie mieli rezerwacji, przyjechali po zamknięciu obiektu, robią awantury i jeszcze wypisują bzdury w internecie. Ocenę tę sytuacji pozostawiam czytającym opinie i odpowiedź. Pozdrawiam, bez oczekiwanej uniżoności, Właściciel.

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 9.29

    maria1972

    Dodano:
    25 Kwiecień 2012 11:01:34
    Pobyt w terminie:
    2012.04.13 - 2012.04.15
    IP:
    xxx.internetdsl.tpnet.pl (xxx.190.177.118)
    • lokalizacja: 10
    • wyposażenie: 9
    • udogodnienia: 9
    • obsługa: 8
    • czystość: 9
    • cena/jakość: 10
    • wyżywienie: 10

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 1 pkt.

  • Ocena 8.14

    jurek123

    Dodano:
    29 Maj 2011 18:58:46
    Pobyt w terminie:
    2011.05.21 - 2011.05.22
    IP:
    xxx.dynamic.gprs.plus.pl (xxx.41.95.150)
    • lokalizacja: 7
    • wyposażenie: 7
    • udogodnienia: 7
    • obsługa: 9
    • czystość: 9
    • cena/jakość: 8
    • wyżywienie: 10

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.

eholiday_sygnet
eholiday_sygnet