Sosenka

Pokój 4-osobowy od 40 / osoba 1 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 5-osobowy od 40 / osoba 1 Zobacz Zapytaj o nocleg

Opis

Agroturystyka, wynajem pokoi, wypożyczalnia kajaków „SOSENKA”

- agroturystyka, wynajem pokoi
- spływy kajakowe
- wycieczki rowerowe

Witamy serdecznie na stronie internetowej dzięki której możemy zaprezentować Państwu nasz obiekt noclegowy który znajduje się w pięknej, malowniczej słynącej z turystycznego miasta jakim jest Sulejów. W otoczeniu Sulejowskiego Parku Krajobrazowego oraz takich rzek jak Pilica i Luciąża każda osoba może znaleźć sobie miejsce które będzie wspominane przez wiele lat. Dzięki różnym możliwościom jakie daje nam las, rzeki oraz Zalew Sulejowski dla osób które lubią aktywnie spędzać czas wytyczone są ścieżki rowerowe, które można przemierzyć na sprzęcie który jest dostępny dla naszych gości, piesze wędrówki, wędkowanie, spływy kajakowe.
Dla sprostania wymagań stawianych przez naszych klientów możemy zaproponować spływy kilku godzinne, jednodniowe, weekendowe oraz dłuższe. Dla indywidualnych klientów jak i grup zorganizowanych. Dysponujemy kajakami polietylenowymi typu sprinter, brio które są bardzo wytrzymałe oraz posiadają wygodne siedzenia co można docenić przy dłuższych spływach. Specjalnie dla Państwa co roku staramy się rozszerzać naszą działalność o nowy sprzęt który jest wygodniejszy, nowoczesny a zarazem bezpieczny przy użytkowaniu. Posiadamy łodzie wędkarskie które z przyjemnością udostępniamy naszym gościom oraz pomagamy w doborze miejsca dla grzybiarzy i osób lubiących spacery. Przykładamy wiele starań aby nasi klienci byli zadowoleni wykorzystując wieloletnie doświadczenie, które owocuje pozytywnymi opiniami i komentarzami nt. naszej agroturystyki.

Do Państwa dyspozycji posiadamy 4 duże pokoje w pełni wyposażone z wygodnymi łóżkami oraz odbiornikami TV. Trzy z nich posiadają balkony na których można w ciszy i spokoju odpoczywać. Nasza miejscowość jest bardzo bezpieczna lecz jeśli ktoś miałby obawy o auto bądź inny sprzęt można zostawić w ogrodzonym podwórku na którym również znajduje się miejsce na grila oraz ognisko przy drewnianej altance zbudowanej specjalnie dla naszych gości.

W razie jakichkolwiek pytań można się kontaktować:
@-mailowo: mirinda27@vp.pl
lub telefonicznie: 603...zobacz telefon .

Zapraszamy do odwiedzenia nas w Sulejowie.
www.sosenka-sulejow.com.pl:
www.sosenka-sulejow.com.pl

Obiekt w bazie od: 2011-07-20

• Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 10:00 do 10:00
  • Do dyspozycji gości: Grill, Miejsce na ognisko, Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego, Wypożyczalnia sprzętu wodnego, Kuchnia ogólnodostępna, Udogodnienia - prasowanie / pranie (Pralka ogólnodostępna, Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne)
  • Na terenie obiektu: Sport i rekreacja (Boisko do gry)
  • Internet: Internet (wifi)
  • Recepcja: Recepcja 24h
  • Opcje wyżywienia: Opcje wyżywienia (Obiad, Obiadokolacja)

Ostatnie opinie

• Ocena 9

irmina2402

Polecam, spędziłam tam bardzo miły czas, właściciele sympatyczni, domek zadbany, pokoje czyste i wygodne, dodatkowo korzystna cena i lokalizacja.

• cena/jakość: 9/10

• Jędrzej Szynkowski

Ocena 4.1

Jędrzej Szynkowski

"Cisza i spokój sprawiają, że przebywający goście szybko regenerują siły, ładują akumulatory na najbliższy rok" - zachęceni tym opisem zdecydowaliśmy się skorzystać z usług "Sosenki" i wybrać się na weekend wspólnie ze znajomymi. Niestety, nic nie przebiegało tak, jak powinno.
    Na początek - dzień przed przyjazdem zadzwoniła do nas właścicielka, mówiąc, że owszem, umówiliśmy się na nocleg w domku, ale ktoś z jej aktualnych gości chce przedłużyć pobyt i w związku z tym proponuje nam nocleg w innych pokojach. Mało elegancko, ale ok - nie każdy musi mieć wyrobione nawyki obsługi klienta na najwyższym poziomie. Nie mając zbyt dużej alternatywy, postanowiliśmy zaryzykować. I to był błąd...
    Po przyjeździe na miejsce właścicielka oprowadziła nas po pokojach, w których (rzekomo) inne osoby przedłużały pobyt - czysta, zmieniona pościel i brak jakichkolwiek śladów gości pokazują, że właściciele "Sosenki" albo niesamowicie dbają o czystość, albo goszczą naprawdę kulturalne osoby. To, że mogliśmy zostać wprowadzeni w błąd i nikt nie przedłużał pobytu, a właściciele po prostu umówili inne osoby w tym samym terminie nie mogło być przecież prawdą.
    Tak, czy inaczej, po kilku minutach odebrał nas Pan Grzegorz i podjechaliśmy jakieś 300-500 metrów do miejsca, w który mieliśmy wypocząć. Problem w tym, że chyba inaczej definiujemy wypoczynek w kontakcie z naturą. Zostaliśmy zakwaterowani w pokojach nad salą bankietową (restauracją?). I teraz najlepsze - w piątek do 22.00 wiercenie, malowanie i hałas. Tak, lokal był w trakcie remontu (o czym nie zostaliśmy poinformowani wcześniej). Przesada? Czytajcie dalej - w jednym z pokoi...nie było światła, bo "żyrandol nie dojechał". Z sufitu i ze ściany wystawały kable, na szczęście nasz opiekun zorganizował jakąś lampkę, żebyśmy nie siedzieli po ciemku. Najlepsze dopiero przed nami - dowiedzieliśmy się, że następnego dnia o 6.00 przychodzą Panie do kuchni, bo... wieczorem jest zaplanowana impreza - jubileusz lokalu. Fakt, że właściciel zaprosił nas do udziału w nim, choć groteskowy, w pewnym sensie był uroczy. Dodam tylko, że przed 7.00 do pokoju bezceremonialnie władowały się nam pracownice kuchni, które najprawdopodobniej chciały obejrzeć postępy, poczynione w trakcie remontu...
    Spakowaliśmy swoje rzeczy i wynieśliśmy się z lokalu z samego rana. Uznaliśmy, że nie damy właścicielom szansy na organizację spływu kajakowego następnego dnia - Czarek Pazura w filmie "Chłopaki nie płaczą" podczas wizyty u Bolca rzuca tekst o ubijaniu interesów - tutaj pasował on jak ulał.
    Żeby się nie pastwić - muszę oddać, że pokoje w "Sosence" (te, w których ostatecznie nie zostaliśmy zakwaterowani) były całkiem schludne, a przestrzeń za domkiem - zachęcająca. Właścicielka potrafiła zachować resztki honoru, wręczając nam drobny prezent w ramach rekompensaty, kiedy zdecydowaliśmy się opuścić to miejsce. Niestety, to zdecydowanie za mało, abyśmy mogli polecić to miejsce na odpoczynek - dla nas pobyt w "Sosence" był źródłem stresu i niepotrzebnej frustracji.

• cena/jakość: 1/10

• Kasia Helak

Ocena 10

Kasia Helak

Serdecznie polecamy współpracę :) Zarówno wynajem domku (dla kilkunastu osób - duże pokoje, kuchnia, łazienka), jak i zorganizowanie kajaków - na bardzo wysokim poziomie. Właściciele bardzo sympatyczni. Brak problemów organizacyjnych. Atrakcyjna cena!