Lawendowy Dom

Reklama

"Willa Za Cieszynianką"

Miejscowość: Zakopane

Willa Za Cieszynianka - 8 min pieszo od Krupówek. Willa Marti - spokój i widok na góry tel. 606...zobacz telefon

Nasza propozycja:

Do wynajęcia: Cena: Ilość: Struktura:
Domek 6-osobowy od 400 / noc 1 Zobacz Zapytaj o nocleg

Opis

Mamy jeszcze ostatni wolny termin wakacyjny 23.06-06.07 .Wynajmujemy cały dom, nie prowadzimy wynajmu pokoi. W sezonie wakacyjnym pobyty wyłącznie w turnusach tygodniowych od soboty do soboty. Poza sezonem letnim pobyty weekendowe minimum 4 doby. Przyjmujemy maksymalnie 6-7 osób.

Zapraszamy Państwa do naszego Lawendowego Domku w znanej turystycznej miejscowości NARTY k. Szczytna, która słynie z położenia w kotlinie trzech jezior, jedynie 180 km od Warszawy, na trasie Szczytno-Nidzica. Domek położony jest niespełna 200 m od jeziora Świętajno. Jezioro I klasy czystości na głębokości 10 m widoczne dno. Ulubione miejsce nurkujących, przy jeziorze jest baza serwisowa sprzętu i butli. Poza tym wypożyczalnia łódek i rowerów wodnych. Jezioro idealne dla dzieci z uwagi na łagodne zejścia, twarde i piaszczyste dno oraz płytką wodę daleko od brzegu. Nad jeziorem znajdują się bary i sklepy, gdzie można zjeść domowe obiady i wypić piwo, a także zrobić zakupy. W lasach za domkiem naturalne trasy rowerowe w pięknych plenerach oraz leśne jeziorka dla wędkarzy. W miesiącach sierpień - październik lasy są rajem dla grzybiarzy. Mamy nadzieje ze zostaniecie Państwo naszymi stałymi gośćmi, zapraszamy na stronę www gdzie znajduje się galeria zdjęć domu i okolicy.

Nasz lawendowy domek pachnie jeszcze nowością po generalnym remoncie - oczywiście lawendą. Jest urządzony w wysokim standardzie, utrzymany w klimacie prowansalskim, w pełni wyposażony do komfortowego wypoczynku.
Składa się z salonu z kominkiem i wygodnymi kanapami oraz szezlongiem, dwóch sypialni - w jednej duże małżeńskie łóżko, z jadalni, kuchni, dwóch łazienek oraz 4 tarasów.
W cenie pościel oraz drzewo do kominka.
Dodatkowa opłata za prąd zgodnie z zużyciem 1 zł/kw oraz opłata klimatyczna.
Działka z miejscem na samochody, w pełni ogrodzona nowym, wysokim płotem dającym poczucie intymności. Na zadaszonym dużym tarasie stół z krzesłami do spożywania posiłków na świeżym powietrzu. Na podwórku hamak, huśtawka, plac zabaw dla dzieci oraz leżaki i grill do państwa dyspozycji.
Domek ogrzewany kominkiem z rozprowadzeniem ciepła do innych pomieszczeń - można mieszkać cały rok.
Instalacja TV SAT z NC PLUS oraz DVD z wejściem USB.
Kuchnia w pełni wyposażona w dużą lodówkę i zamrażarkę, ceramiczną kuchnię, kuchenkę mikrofalową, czajnik elektryczny, opiekacz do kanapek, zestaw talerzy, szklanek, garnków i sztućców.

Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie Lawendowego Domu.
www.lawendowydom.org:
lawendowy-dom-narty.dobrynocleg.pl www.lawendowydom.org

Obiekt w bazie od: 2014-03-11

• Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 16:00 do 10:00
  • Do dyspozycji gości: Grill, Sala kominkowa, Kuchnia ogólnodostępna, Udogodnienia - prasowanie / pranie (Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne)
  • Na terenie obiektu: Stołówka
  • Dla gości ze zwierzętami: Akceptacja zwierząt
  • Dla rodzin z dziećmi: Wyposażenie dla rodzin z dziećmi, (Łóżeczko dziecięce, Wanienka) Udogodnienia dla rodzin z dziećmi (Plac zabaw dla dzieci [Piaskownica, Huśtawka, Zjeżdżalnia], Sala telewizyjna / gier / świetlica)

Opinie i oceny turystów

Zobacz wszystkie opinie

Ostatnie opinie

• Kamila Jobda

Ocena 10

Kamila Jobda

2018-07-23 20:57

W Lawendowym Domku byliśmy pierwszy raz w tegoroczne wakacje ale już planujemy powrót zimową porą. Miejsce doskonałe dla rodzin z dziećmi, spokój, cisza i piękne jezioro Świętajno. Domek bardzo zadbany, czysty i świetnie wyposażony! Nam nie brakowało niczego. Na podwórku mały plac zabaw, grill, leżaki i hamak. Każdy znajdzie coś dla siebie. Właściciele to przemili ludzie i bardzo się starają, żeby Klienci byli zadowoleni, widać że włożyli w ten domek spory kawałek serca. Wnętrza są tak przytulnie urządzone, że można się poczuć jak we własnym domu. Wszystko na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie niż na zdjęciach. Bardzo dobra lokalizacja dla wędkarzy, grzybiarzy oraz osób lubiących wypoczywać na plaży. Z czystym sumieniem polecamy to miejsce! Kamila z Rodziną.

• cena/jakość: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

• Matylda Ptak Ptak-Farmas Vel Król

Ocena 10

Matylda Ptak Ptak-Farmas Vel Król

2018-07-01 10:23

W ostatniej chwili szukałam miejsca dla 2 par na długi weekend czerwcowy. I trafiłam na Lawendowy Domek. Zadzwoniłam, odebrała Pani Kasia i tak się zaczęła nasza mazurska przygoda!
    Kontakt z właścicielami - rewelacja! Jechaliśmy w środę po pracy z Warszawy, a więc trafiliśmy na najgorsze korki, mimo wszystko Pani Kasia cierpliwie na nas czekała. Oprowadziła nas po posesji, załatwiliśmy formalności. Później była z nami w stałym kontakcie. Dawno nie spotkałam się z tak życzliwym przyjęciem! Wszyscy byliśmy oczarowani.
    Lawendowy Dom - miejsce wspaniałe. Szukaliśmy oddechu od codziennej gonitwy, miejsca spokojnego i ustronnego. No i to wszystko znaleźliśmy u Pani Kasi. Mimo, iż domek otaczają inne posesje, to wysokie ogrodzenie, mnóstwo drzew powoduje, że czuliśmy się niezwykle komfortowo. Sam domek jest świeżo odnowiony. Wyposażony jest we wszystko!!! Nie przesadzam. W kuchni - od misek, patelni, sztućców, szklanek po toster! Salon ma kominek, bardzo wygodne sofy i mały balkon. Znaleźć można również książki, gry i gazety (jeśli ktoś zapomniał zabrać na wakacje). Na dole domku koło kuchni znajduje się jadalnia i łazienka. Tutaj natrafiliśmy na paletki do badmitona,petanque i deskę do prasowania. Jest po prostu wszystko. Wystarczy zabrać ręczniki i dobry humor!
    Domek otacza przepiękna posesja! Pani Kasia bardzo dba o roślinność! Na tarasie głównym znajduje się pod zadaszeniem stół z fotelami - jedliśmy tam każde śniadanie. Jest grill ze stołem z ławami. Dodatkowo jest drewniana huśtawka, hamak, leżaki oraz taki mały plac zabaw (ślizgawka, piaskownica, ścianka wspinaczkowa). W ogrodzie jest mnóstwo miejsca, więc graliśmy swobodnie w badmintona (rozstawiliśmy nawet siatkę) i petanque!
    W niedalekiej odległości od domku jest jezioro oraz las, po którym można spacerować do woli. Zatem lokalizacja idealna dla wędkarzy, grzybiarzy. Zakupy można robić w "miejscowym" małym sklepiku, jak również pojechać do pobliskiego Szczytna i tam zrobić "zapasy" jedzeniowe w markecie. Pani Kasia poleciła nam restaurację, w której można zjeść świeżutkie pieczone ryby (niestety nie pamiętam miejscowości, ale to ok. 8 km od domku w stronę Szczytna). No rewelacja, zajadaliśmy się nimi codziennie.
    Właściciele bardzo przychylnym okiem patrzą na podróżujących ze zwierzętami. My byliśmy z naszym, starszawym już, labradorem. Wybrykał się po ogrodzie i po lesie! Miał też zabawę, bo odkrył drewienka do kominka, które Pani Kasia i Pan Tomek schowali pod schodami.On miał zabawę, a my pracę, bo cały czas musieliśmy je odnosić na miejsce...Z perspektywy czasu bardzo się cieszę, że zabrałam piesełka, bo naprawdę wypoczął tak jak my!
    Polecam z całego serca Lawendowy Domek. Jak tylko czas pozwoli na pewno wrócę do Pani Kasi.
    Pani Kasiu, bardzo dziękuję za mile przyjęcie!

• cena/jakość: 10/10
    • udogodnienia: 10/10
    • lokalizacja: 10/10

• Ocena 9.5

lublinianka

2017-08-10 13:01

Gorąco polecamy wakacje w Lawendowym Domu w urokliwych Nartach na Mazurach. Miejsce szczególnie dogodne dla urlopowiczów z pieskami, amatorów wycieczek pieszych i rowerowych, wędkarzy i grzybiarzy. Bliskość wielu jezior, także tych dzikich - leśnych, kilku plaż z łagodnym piaszczystym zejściem, lasu, pachnących łąk sprzyja wypoczynkowi na łonie mazurskiej natury. Sam domek urządzony został bardzo gustownie i wygodnie. Jest czysty i zadbany, doinwestowany, otoczony miłym ogrodem. To zasługa przemiłych i uczynnych właścicieli, którzy bardzo dbają o komfort swoich gości. Uwaga - w domku są strome schody, mogą być kłopotliwe dla mniejszych dzieci.