Willa Monte Neve

Reklama

Domki "Falsztyn"

Miejscowość: Falsztyn

Zapraszamy do rezerwowania miejsc na i ferie zimowe! Ostatnie wolne terminy

Cena od: 250 całość

Nasza propozycja:

Zamknij

• PolanicaApartamenty

apartament
    Polanica-Zdrój

Od 80 / noc

Wyposażone apartamenty, w najlepszych lokalizacjach Polanicy Zdroju. WOLNE MIEJSCA

Informacje o obiekcie

Stronie Śląskie 12A , 57-550 Stronie Śląskie odległość od centrum: 0.7 km

Opis

Pensjonat Monte Neve położony jest w uroczej wsi Kamienica nad potokiem o tej samej nazwie, u stóp Śnieżnika, najwyższego szczytu Sudetów Wschodnich.

Oferujemy 14 pokoi 2 oraz 3 osobowych wyposażonych w łazienkę z natryskiem. Większość pokoi posiada własne balkony z których roztacza się jedna z najpiękniejszych panoram Sudetów, widok na Masyw Śnieżnika.
W pensjonacie znajduje się również restauracja mieszcząca do 50 osób, oferująca dla gości pensjonatu pełne wyżywienie, w której można również organizować imprezy okolicznościowe, rodzinne, szkolenia, spotkania integracyjne.
Wyjątkowe położenie naszego pensjonatu daje wiele możliwości spędzenia wolnego czasu. Szlaki piesze oraz rowerowe na Śnieżnik, kolej krzesełkowa na Czarną Górę, stadnina koni, sztuczny zalew, Góry Stołowe umożliwiają uprawianie aktywnego wypoczynku. Pensjonat jest również świetną bazą wypadową do Pragi.
Miłośnicy sportów zimowych znajdą tutaj dwie pięknie położone stacje narciarskie Czarna Góra i Kamienica. Niejeden narciarz doceni zapewne możliwość wyjścia na stok w butach narciarskich i powrót do pensjonatu zjeżdżając ze stoku wprost pod jego drzwi.
Wiele atrakcji turystycznych w tym perła Sudetów - Jaskinia Niedźwiedzia oraz inne zabytki Kotliny Kłodzkiej i Dolnego Śląska zachęcają do zwiedzania. W pobliżu znajduje się najstarsze uzdrowisko europejskie - Lądek Zdrój w którym nasi goście mogą korzystać z zabiegów leczniczych.
---
Koszt zależny jest od sezonu, czasu pobytu i ilości osób. Staramy się idealnie dopasować cenę do indywidualnych potrzeb naszych gości.
Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu przygotowania dla Państwa indywidualnej oferty.

Życzymy miłego pobytu!

Unsere Familienpension „Monte Neve“ liegt am Fuβe des Gletzerschneebergs.
Inmitten von Wiesen und Wäldern finden Sie Ruhe und Erholung zu jeder Jahreszeit.
Genieβen Sie den herlichen Bergblick und die freie Natur.
Langeweilig wird es bei uns nie, rund um uns herum gibt es viele Sport und Freizeitmöglichkeiten.
Wandern ins Schnee und Bielengebirge, ins Gletzer Land nach Mähren und Böhmen, Radfahren, Baden, Reiten, Kletern, Skifahren, Museen, Berghölen oder alte Festungen besuchen.
14 gemütliche 2 und 3 Personenzimmer mit Bad und WC, ein Spielplatz, Liegewise, Grillmöglichkeit, Lagerfeuer und Parkplatz warten auf Sie.
Wir sind ein kinderfreundliches Haus.
Eine familiäre Atmosphäre, hervorrangende Küche und die wunderbare Lage der Pension garatieren einen unvergesslichen Erholungsurlaub.

Sie sind ganzjährig herzlichwillkommen
WIR SPRECHEN DEUTSCH
www.monteneve.pl:
monteneve.dobrynocleg.pl www.monteneve.pl

Obiekt w bazie od: 2009-05-22

• Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 14:00 do 10:00
  • Do dyspozycji gości: Grill, Miejsce na ognisko, Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego, Udogodnienia - prasowanie / pranie (Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne, Możliwość zlecenia prania)
  • Na terenie obiektu: Stołówka
  • Internet: Internet
  • Dla gości ze zwierzętami: Akceptacja zwierząt
  • Recepcja: Recepcja 24h
  • Opcje wyżywienia: Opcje wyżywienia (Śniadanie, Obiadokolacja)
  • Dla rodzin z dziećmi: Wyposażenie dla rodzin z dziećmi, (Krzesełko do karmienia) Udogodnienia dla rodzin z dziećmi (Plac zabaw dla dzieci [Piaskownica, Huśtawka], Sala telewizyjna / gier / świetlica)

Ostatnie opinie

• Ocena 9.6

mimiblue

Wspaniale spędzony (zbyt niestety krótki) czas w tym pięknym miejscu. Cudowni, bardzo we wszystkim pomocni, nieustannie uśmiechnięci gospodarze. Pyszne śniadania, domowa kuchnia, możliwość przygotowania kanapeczek na drogę w każdej ilości, kojąca oczy i serce przyroda wokół. Świetna baza wypadowa do zwiedzenia wielu miejsc w Sudetach. Przyjechaliśmy późno, dzwoniąc z drogi w różne miejsca. Tylko Monte Neve ugościło nas bez żadnego problemu, a właściciele nie meli nic przeciwko naszemu małemu pieskowi. Dostaliśmy pysznej gorącej herbaty, odpowiedzi na mnóstwo pytań, uśmiechu i dobrej energii tyle, że półtora dnia wystarczyło na solidne naładowanie akumulatorów. Z całego serca polecamy i mamy nadzieję szybko tam powrócić. Dla ceniących ciszę, spokój i serdeczność, będzie to miejsce idealne. A gdyby więcej było tak sympatycznych ludzi, jak gospodarze Monte Neve (nazwa fantastyczna!) świat byłby lepszy. Jechać, poznawać, zbierać wrażenia - dziękujemy za wszystko!

• cena/jakość: 9/10

• Monika Hawrań

Ocena 1.9

Monika Hawrań

Spędziliśmy w Sudetach kilka dni, ale w różnych miejscach, więc codziennie rezerwowaliśmy nocleg w innym miejscu. Nigdzie nie było z tym problemu- za każdym razem przekazywano nam tylko informację,że jeden nocleg będzie kosztował więcej niż kilka nocy- ale to przecież jasna sprawa. Do Monte Neve zadzwoniliśmy popołudniem- był wolny pokój, więc zarezerwowaliśmy. Po całym dniu chodzenia po górach koło 21.15 przyjechaliśmy na miejsce, znajomy zapłacił za pokój 100 zł i jak zawsze zapytał czy jest możliwość skorzystania z kuchni, bądź po prostu z czajnika. I w tym momencie przeżyliśmy szok. Właścicielka pensjonatu powiedziała,że zostajemy jedną noc i nie należy nam się nic. Piętro niżej był czajnik- na pytanie czy możemy z niego skorzystać z nerwami odpowiedziała,że nie. Później znajomy natknął się na jakiegoś mężczyznę, którego również zapytał czy nie miałby nic przeciwko,żebyśmy skorzystali z czajnika. Oczywiście,że nie miał. Pytanie wydało mu się dość nietypowe. Później usłyszeliśmy kłótnię właścicielki z tym mężczyzną , który pozwolił na zagotowanie wody. Atmosfera była straszna... Nie mieliśmy ochoty spędzić tam nocy, ale było zbyt późno na znalezienie innego noclegu, a zmęczeni całym dniem, nie mieliśmy ochoty na spędzenie nocy w samochodzie:( Czajnik pożyczyła nam starsza Pani (prawdopodobnie mieszkanka). Podziękowaliśmy,że mogliśmy wypić ciepłą herbatę. Rano nie mieliśmy już takiej możliwości.
    To bardzo smutne. Bardzo dużo podróżujemy i nigdy nie trafiliśmy na podobną sytuację. Chamstwo, przedmiotowe traktowanie ludzi i brak jakiejkolwiek życzliwości. Ostrzegam przed tym miejscem. Zdecydowanie nie polecam nikomu. Nigdy nie spotkałam się z gorszym potraktowaniem.

• cena/jakość: 1/10
    • lokalizacja: 7/10

• Ocena 9.1

janeczka

Domowa atmosfera, wspaniałe jedzenie, piękne widoki, a dla dzieci fantastyczne zabawy z psami husky. Spędziliśmy z dziećmi prawdziwą rodzinną Wielkanoc.