Stefanówka - Dom Gościnny

Reklama

Pensjonat Lira

Miejscowość: Krynica-Zdrój

Centrum Krynicy — Balkony, Ogród, Wyżywienie, Drink-Bar — Parking i Wi-Fi bezpłatnie!

Informacje o obiekcie

Budziska 1H, Budziska, 07-130 Łochów odległość od centrum: 0.5 km

Do wynajęcia: Cena: Ilość: Struktura:
Pokój 2-osobowy od 35 / noc 4 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 3-osobowy od 35 / noc 4 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 4-osobowy od 35 / noc 3 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 5-osobowy od 35 / noc 1 Zobacz Zapytaj o nocleg

Opis

Zmęczeni wielkomiejskim tempem życia postanowiliśmy odpocząć i wrócić do natury i naszych korzeni. Poczuliśmy potrzebę życia, równie aktywnego, ale bardziej refleksyjnego - większego kontaktu z przyrodą.

I tak powstała STEFANÓWKA, która choć trochę ma przypominać o tym co bezpowrotnie mija - wiejska sielanka, spokój i cisza, tylko odgłosy natury. No i te zapachy – niezapomniane.

W maju 2014 r. ostatecznie pożegnaliśmy Warszawę.

STEFANÓWKA to duży dom z bali, trochę nawiązujący stylem do dawnych wiejskich dworków, położony na hektarowej działce na uboczu wsi. Wokół lasy, pola i łąki. Góra domu w całości przeznaczona dla Gości – 4 klimatyczne pokoje, każdy w innym stylu - (Ptasi Gaj, Lawendowy Kredens, Czerwona Podkowa i Zielone Wzgórze). W pokojach telewizor, czajnik, kuchenka indukcyjna i mikrofalowa oraz zastawa stołowa.

Wszystkie pokoje łączy hol, z telewizorem, dużą lodówką i kącikiem zabaw dla dzieci. W kredensie kawa i herbata.
W upalne dni polecamy relaks na balkonie, skąd roztacza się urzekający widok na okolicę lub dużej, ogrodzonej działce, z kawałkiem lasu, stawem, miejscem na ognisko i grill oraz basenem nie tylko dla dzieci, dla których mamy także plac zabaw.

Dla aktywnych konie (300 m), tenis (2 km), spływy kajakowe (4 km), siłownia i strzelnica (500 m), basen, zjeżdżalnia, sauna (15 km) i oczywiście spacery, grzyby oraz rowery.

Dla leniuchów plaża i woda (4 km rzeka Liwiec), leżakowanie, moczenie się w basenie lub po prostu dobry film czy książka.
Chcemy, aby wyjazd do nas nie był udręką związaną z pakowaniem niezbędnych rzeczy, pamiętaniem o zabraniu tego czy owego. To nie ma być wyprawa tylko wypad za miasto. My zadbamy o szczegóły.

Dlatego przygotowaliśmy wszystko , jak nam się wydaje, co jest niezbędne do miłego i spokojnego wypoczynku. Nie musisz zabierać dla dziecka łóżeczka, wanienki czy nocnika. Dla grzybiarzy – suszarka do grzybów. Dla aktywnych – sprzęt sportowy. Piesek dostanie miskę i posłanie. Inne życzenia, w miarę możliwości, chętnie spełnimy.

W cenie pobytu: ręczniki, mydełka, płyn do kąpieli, kawa, herbata, biblioteczka, apteczka, przybory do szycia, gry planszowe, sprzęt do rekreacji (rowery, piłki, rakietki, leżaki, grill, itp.). Dla potrzebujących kontaktu ze światem zewnętrznym - Wi-Fi.

Chętnie przygotujemy śniadanie, ale polecamy także nasze okoliczne, sprawdzone restauracje.

Uruchomiliśmy wreszcie stodołę, gdzie można uaktywnić swoją wyobraźnię, co tam robić. My proponujemy wspólne spotkania przy kawie, czy piwie, grę w ping-ponga, tańce, zabawę dzieci itp. Za stodołą urokliwy las na chwile z książką, "poważne dyskusje" lub leniuchowanie na leżaku.

Zapraszamy, a o szczegóły prosimy pytać – Krysia – 602...zobacz telefon .
stefanowka.dobrynocleg.pl

Obiekt w bazie od: 2018-05-08

• Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 13:00 do 11:00
  • Do dyspozycji gości: Grill, Miejsce na ognisko, Wypożyczalnia sprzętu rekreacyjnego, Wypożyczalnia sprzętu wodnego, Udogodnienia - prasowanie / pranie (Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne, Możliwość zlecenia prania)
  • Na terenie obiektu: Sport i rekreacja (Kort tenisowy, Boisko do gry)
  • Dla zmotoryzowanych: Parking / Garaż (Parking w cenie)
  • Internet: Internet (wifi)
  • Dla gości ze zwierzętami: Akceptacja zwierząt
  • Recepcja: Recepcja 24h
  • Opcje wyżywienia: Opcje wyżywienia (Śniadanie)
  • Dla rodzin z dziećmi: Wyposażenie dla rodzin z dziećmi, (Łóżeczko dziecięce, Krzesełko do karmienia, Wanienka, Nocnik) Udogodnienia dla rodzin z dziećmi (Sala zabaw dla dzieci, Plac zabaw dla dzieci [Piaskownica, Huśtawka, Zjeżdżalnia], Sala telewizyjna / gier / świetlica)

Opinie i oceny turystów Dodaj opinie Zobacz wszystkie opinie

Ostatnie opinie

• Paulina Gobiecka

Ocena 9.7

Paulina Gobiecka

Dodano:
    2019-07-26 10:02

Bardzo miłe miejsce i właściciele. Spędziliśmy w Stefanówce wspaniały weekend połączony ze spływem kajakowym.

• udogodnienia: 9/10
    • wyposażenie: 9/10
    Wyjazd: rodzinny
    Rodzina z dziećmi
    Grupa

• Ocena 10

wlaa

Zdecydowanie polecam to wspaniałe miejsce! Piękne stylowe wnętrza, mnóstwo udogodnień a przede wszystkim absolutnie wspaniali gospodarze, pozwalają poczuć się na prawdę wyjątkowo. Pozdrawiam serdecznie, W.

• udogodnienia: 10/10
    • wyposażenie: 10/10

• S Kondraciuk

Ocena 10

S Kondraciuk

Bylo rewelacyjnie! nie spodziewalismy sie takich warunkow, jakie zastalismy. bedziemy tam czestymi goscmi. i najwazniejsze, ze nasze zwierzaki sie swietnie zaaklimatyzowaly i polubily nowe psie towarzystwo ;-)