Informacje o obiekcie

Adres:
Apartament "10" ul. Obrońców Pokoju 1D/10, 58-540 Karpacz,
woj. dolnośląskie, Polska
Strona:
apartament10.dobrynocleg.pl/

Obiekt w bazie od: 2014-05-20

Do wynajęcia: Zakres cenowy: Cena za: Ilość: Struktura:
Apartament 4-osobowy 35 - 50 PLN osoba 1 Zobacz

Zapraszamy do skorzystania z wypoczynku w Karpaczu po sezonie.
Po sezonie gwarantujemy promocyjne ceny. Ceny niższe nawet do 25% !!!

Apartament „10” położony jest w Rezydencji na Skale w centrum Karpacza, przy ulicy Obrońców Pokoju 1D.
Apartament składa się z 1 pokoju – salonu z aneksem kuchennym oraz łazienki.

W celu sprawdzenia dostępnych pokoi oraz rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 601 313 953 lub mailowy pod adresem email: apartament10@vp.pl

Wstępna rezerwacja (telefoniczna/mailowa) jest przyjmowana do 48h.

Gwarantem i potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości ok. 25% całkowitego kosztu pobytu.

Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu rezerwacji oraz pobytu w Apartamencie 10

Cennik sezon wysoki rok 2017: (styczeń- luty, lipiec sierpień)
Apartament 4 osobowy – 45 – 60zł / osoba/doba,
Przy rezerwacji większej liczby apartamentów udzielamy 5% rabatu!

Cennik sezon niski:
Ceny sezonowe - 10% - ceny podlegają negocjacji

Ceny w Sylwestra, Święta oraz długie weekendy wyceniane są indywidualnie.

Dla gości, którzy odwiedzają nas po raz kolejny udzielamy upust w wysokości 5%
Wszystkie podane ceny są kwotami brutto i zawierają wszystkie opłaty.

Życzymy miłego wypoczynku.

Regulamin.
Apartament 10 - Karpacz
A. Rezerwacje
1. W celu sprawdzenia dostępnych terminów oraz rezerwacji prosimy o kontakt
telefoniczny pod numerem telefonu 601 313 953 lub mailowy pod adresami
email apartament10@vp.pl
2. Wstępna rezerwacja (telefoniczna/mailowa) jest przyjmowana do 48h. Po tym
terminie w przypadku braku wpłaty zadatku rezerwacja wstępna zostaje
anulowana.
3. Gwarantem i potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 25% - 50% całkowitego kosztu pobytu. W przypadku rezygnacji zadatek nie jest zwracany.
4. Istnieje możliwość zmiany terminu pobytu jedynie na termin wcześniejszy (pod
warunkiem dostępności) od terminu oryginalnie zarezerwowanego. W przypadku
chęci przesunięcia pobytu na termin późniejszy wymagana jest nowa rezerwacja.
B. Pobyt
1. Goście przebywający w Apartamencie proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku.
2. Do korzystania z pobytu uprawnione jest tylko tyle osób ile było wcześniej uzgodnione.
3. Wszelkie opłaty i zameldowanie dokonywane jest na miejscu w dniu przyjazdu.
4. Ewentualne osoby chcące odwiedzić lub wejść do Apartamentu muszą być
wcześniej zgłoszone do właścicieli obiektu.
5. Należność jest płatna za cały okres pobytu z góry, z chwilą przybycia
(w rozliczeniu uwzględniana jest wpłata zadatku). Niewykorzystanie któregokolwiek
ze świadczeń przez Gościa nie upoważnia do żądania zwrotu zapłaconej kwoty.
Właściciele Apartamentu 10 mogą zażądać kaucji zwrotnej od wynajmującego na poczet końcowego rozliczenia za ewentualne dopłaty bądź straty.
6. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 w dniu przyjazdu do godz. 11:00 dnia
następnego. Można przyjechać do Apartamentu w godzinach wcześniejszych lub wyjechać w godzinach późniejszych po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu.
7. Apartament przy wynajmowaniu jest przekazywany i odbierany w obecności
właściciela lub osoby upoważnionej. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie godziny
wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru apartamentów.
8. Prosimy o sprawdzenie stanu wyposażenia apartamentu. W przypadku
stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub zniszczeń należy ten fakt zgłosić właścicielowi w ciągu pierwszej godziny pobytu.
9. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia/mienia Apartamentu, prosimy Gości o poinformowanie właściciela, celem dokonania naprawy/wymiany.
Rekompensata finansowa za w/w naprawę/wymianę zostanie naliczona wg kosztów naprawy i musi być uregulowana najpóźniej w dniu wyjazdu.
10. W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i
za wszelkie skutki działań swoich dzieci, właściciel zwraca się z prośbą o wzmożoną
opiekę nad nimi.
11. W Apartamencie obowiązuje cisza nocna: - od poniedziałku do niedzieli w godzinach 22:00-8:00.
12. Za rzeczy pozostawione w Apartamencie, właściciel, nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
13. Przebywanie zwierząt na terenie Apartamentu dozwolone jest tylko po wcześniejszym zgłoszeniu i poinformowaniu właściciela o fakcie przybycia ze zwierzęciem oraz okazanie ważnego świadectwa szczepień.
Właściciele psów proszeni są o sprzątanie odchodów. Obecność zwierząt nie może zakłócać wypoczynku innym Gościom. Za szkody wyrządzone przez zwierzęta, Właściciel zobowiązany jest do poniesienia kosztów wymiany, naprawy bądź pralni.
Przy pobycie zwierząt doliczana jest jednorazowa opłata za sprzątanie w wysokości 50 zł
14. Mieszkańcy Apartamentu mogą parkować samochody w miejscach do tego
wyznaczonych (parking)
UWAGA: parking Apartamentu 10 jest niestrzeżony.
15. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Wolno palić papierosy tylko w wyznaczonym miejscu tam gdzie znajduje się popielniczka Wypalone papierosy wyrzucamy wyłącznie do popielniczek..
17. Prosimy o zorientowanie się, w którym miejscu znajdują się gaśnica
ppoż. i jak się je użytkuje.
UWAGA! Osoby wynajmujące ponoszą pełną odpowiedzialność za ewentualne zaprószenie ognia i wszystkie wynikłe z tego tytułu koszty i straty.
18. Właściciele Apartamentu zastrzegają sobie prawo do żądania opuszczenia terenu przez osoby nieprzestrzegające regulaminów – szczególnie zakłócających w rażący sposób ciszę nocną oraz wypoczynek innym Gościom Apartamentów.
19. Za dewastację, nieuprawnione użycie gaśnic i wynikłe z tego skutki
(konieczność wymiany wyposażenia, dodatkowe prace Obsługi) użytkownicy Apartamentu będą obciążani dodatkowymi opłatami.
20. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają
odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.

Życzymy przyjemnego pobytu, właściciele

Wyposażenie pokoju:
- dwie sofy z funkcją spania wraz z pościelą,
- stolik kawowy,
- telewizor LCD 32”,
- szafa.

Wyposażenie kuchni (aneksu kuchennego):
- lodówka,
- kuchenka mikrofalowa,
- płyta ceramiczna,
- czajnik elektryczny,
- akcesoria kuchenne,
- stół i dwa krzesła.

Wyposażenie łazienki:
- prysznic,
- WC,
- umywalka z szafką łazienkową,
- suszarka do włosów,
- ręczniki.

Dodatkowe udogodnienia w apartamencie:
- Internet

Udogodnienia w obiekcie:
- restauracja,
- wypożyczalnia rowerów,
- parking ogólnodostępny przy obiekcie.

W pobliżu:
- szlaki turystyczne,
- ścieżki rowerowe,
- trasy narciarskie (ok.300 m),
- basen w sąsiednim hotelu (ok. 200 m),
- deptak w centrum miasta (ok. 250 m),
- kościół (ok. 250 m),
- sklepy (ok. 100 m),
- dworzec PKS (ok. 400 m) .

Miejsce parkingowe - bezpłatne.

Rozwiń opis Zwiń opis

  • Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 14:00 do 11:00
  • Internet: Internet (wifi)

Apartamenty:

  • Apartament "10" (4-osobowy)

    Cena za osobę 35 - 50 PLN

    Szczegóły:
    Metraż: (21 m2), Liczba pokoi w apartamencie: (1),
    Dostępne łóżka:
    Podwójne (2),
    Wyposażenie:
    biurko/stół, szafa/komoda, TV (32 ")
    Łazienka:
    łazienka w apartamencie, prysznic, WC, ręcznik, suszarka
    Kuchnia:
    kuchnia/aneks kuchenny w apartamencie, kuchenka do gotowania, zlewozmywak, lodówka, kuchenka mikrofalowa, czajnik, sztućce i naczynia kuchenne
    Opis pokoju:

    Apartament „10” położony jest w Rezydencji na Skale w centrum Karpacza, przy ulicy Obrońców Pokoju 1D. Dodatkowe udogodnienia w apartamencie: - Internet Udogodnienia w obiekcie: - restauracja, - wypożyczalnia rowerów, - parking ogólnodostępny przy obiekcie. W pobliżu: - szlaki turystyczne, - ścieżki rowerowe, - trasy narciarskie (ok.300 m), - basen w sąsiednim hotelu (ok. 200 m), - deptak w centrum miasta (ok. 250 m), - kościół (ok. 250 m), - sklepy (ok. 100 m), - dworzec PKS (ok.

    Rozwiń opis Zwiń opis

    Pokaż szczegółyUkryj szczegóły

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.


Trwa ładowanie
Trwa ładowanie