Hotel Ikar

Hotel w Poznaniu

8.94
Ilość ocen:5

ul. Solna 18, 61-736 Poznań,
woj. wielkopolskie, Polska

Reklama

Folwark Jeleń

Miejscowość: Wodziłówka

Cena od: 46PLN osoba

 

Nasza propozycja:

Zamknij

ul. Solna 18, 61-736 Poznań,
woj. wielkopolskie, Polska

Informacje o obiekcie

Do wynajęcia: Cena: Ilość: Struktura:
Pokój 1-osobowy 105 - 250 PLN całość 79 Zobacz Zapytaj o nocleg
Pokój 2-osobowy 200 - 500 PLN całość 111 Zobacz Zapytaj o nocleg

Opis

Hotel IKAR jest hotelem trzygwiazdkowym, położonym w samym sercu miasta, nieopodal zabytkowego i malowniczego Starego Rynku i Poznańskiego Centrum Targowego, 10 minut jazdy od Dworca Głównego i około 30 minut od Lotniska Ławica.
Jest to idealna lokalizacja zarówno dla osób podróżujących służbowo jak i turystów zwiedzających miasto. W hotelu znajduje się restauracja, drink bar oraz taras letni.
Hotel posiada także 4 profesjonalnie przygotowane sale konferencyjno-bankietowe.
Przed hotelem znajduje się parking strzeżony oraz kwiaciarnia.

telefon, lodówka, TV kablowa,internet

Strona:
www.hotelewam.pl
www.amwhotele.pl
Facebook:
www.facebook.com/pages/Hote...

Obiekt w bazie od: 2009-01-07

Rozwiń opis Zwiń opis

  • Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 14:00 do 12:00
  • Do dyspozycji gości: Udogodnienia – prasowanie/pranie (Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne)
  • Udogodnienia: Klimatyzacja, Winda, Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Na terenie obiektu: Bar/Restauracja (Bar, Restauracja)
  • Dla zmotoryzowanych: Parking/Garaż (Parking)
  • Dla biznesu: Sala konferencyjna
  • Internet: Internet (kablowy, wifi)
  • Dla gości ze zwierzętami: Akceptacja zwierząt
  • Płatności: Możliwość płatności kartą kredytową
  • Recepcja: Recepcja 24h
  • Opcje wyżywienia: Opcje wyżywienia (Śniadanie, Obiad, Kolacja, Obiadokolacja)
  • Dla rodzin z dziećmi: Wyposażenie dla rodzin z dziećmi (Łóżeczko dziecięce, Krzesełko do karmienia)
  • Szczegóły lokalizacji: Obiekt znajduje się w Poznaniu:
    - na Starym Mieście,
    - w Centrum

Opinie i oceny turystów

Zobacz wszystkie opinie

Ostatnie opinie

  • Ocena 9.29

    Anna

    Dodano:
    30 Lipiec 2018 19:56:13
    Pobyt w terminie:
    2018.07.27 - 2018.07.28
    IP:
    xxx.180.10.21 (xxx.180.10.21)

    Jestem zadowolona z pobytu w hotelu Ikar, obsluga sympatyczna, bardzo dobre sniadanie

    • lokalizacja: 10
    • wyposażenie: 8
    • udogodnienia: 8
    • obsługa: 10
    • czystość: 10
    • cena/jakość: 9
    • wyżywienie: 10

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 9.00

    Teresa

    Dodano:
    22 Kwiecień 2018 13:34:47
    Pobyt w terminie:
    2018.04.14 - 2018.04.15
    IP:
    xxx.dynamic.chello.pl (xxx.71.49.26)
    • lokalizacja: 9
    • wyposażenie: 7
    • udogodnienia: 8
    • obsługa: 10
    • czystość: 10
    • cena/jakość: 10
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 9.43

    ALFRED

    Dodano:
    13 Listopad 2017 10:13:57
    Pobyt w terminie:
    2017.11.10 - 2017.11.11
    IP:
    xxx.124.98.132.rybnet.pl (xxx.124.98.132)
    • lokalizacja: 8
    • wyposażenie: 9
    • udogodnienia: 10
    • obsługa: 10
    • czystość: 10
    • cena/jakość: 9
    • wyżywienie: 10

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.

eholiday_sygnet
eholiday_sygnet