Hotel Novotel Poznań Malta

Hotel w Poznaniu

7.65
Ilość ocen:12

ul. Termalna 5, 61-028 Poznań,
woj. wielkopolskie, Polska

Reklama

Willa Eliza

Miejscowość: Szczawnik

Zapraszamy na ferie zimowe, gratisowe ski busy na wyciąg narciarski, sauna, domowe posiłki, parking!

 

Nasza propozycja:

Zamknij

  • Hotel-Camping Malta

    hotel
    Poznań

    90 PLN/os.

    Hotel nad samym jeziorem już od 90zł/os nocleg+śniadanie, parking, wifi, szkolenia, konferencje.

     

ul. Termalna 5, 61-028 Poznań,
woj. wielkopolskie, Polska

Informacje o obiekcie

Do wynajęcia: Cena: Ilość: Struktura:
Pokój 2-osobowy 173 - 446 PLN całość 149 Zobacz Zapytaj o nocleg

Opis

Novotel Poznań Malta jest położony 2,5 km od centrum miasta, obok Aquaparku Termy Maltańskie, nad jeziorem Malta, w otoczeniu zieleni.
W pobliżu znajdują się wspaniałe tereny rekreacyjne i spacerowe, całoroczne centrum narciarskie Malta Ski, tor regatowy Malta oraz ogród zoologiczny, do którego dowiezie Państwa dziecięca kolejka Maltanka. Poznański Stary Rynek oddalony jest zaledwie o 2,5 km, a Katedra Poznańska - 2 km.
Novotel Poznań Malta posiada 149 wygodnych pokoi, dla niepalących oraz dla osób niepełnosprawnych, każdy z łazienką, telefonem, radiem, TV satelitarną (CNN, TVN 24), Canal+, mini-barem i bezpłatnym dostępem do internetu bezprzewodowego.
Zupełnie nowa, całkowicie zmodernizowana restauracja proponuje smaczną kuchnię o charakterze regionalnym i międzynarodowym.
Zapraszamy do nowoczesnego baru w awangardowej aranżacji.
Latem proponujemy skorzystać z basenu lub wypożyczyć w recepcji rower na przejażdżkę po okolicy.
Oferujemy też organizację konferencji i bankietów również w zupełnie nowych, całkowicie wyremontowanych klimatyzowanych salach wyposażonych w nowoczesny sprzęt konferencyjny.

Obiekt w bazie od: 2009-03-19

Rozwiń opis Zwiń opis

  • Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 14:00 do 12:00
  • Do dyspozycji gości: Udogodnienia – prasowanie/pranie (Możliwość zlecenia prania, Możliwość zlecenia prasowania)
  • Udogodnienia: Winda, Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Na terenie obiektu: Sport i rekreacja (Basen, w cenie, Siłownia / fitness, w cenie), Bar/Restauracja (Bar, Restauracja)
  • Dla biznesu: Sala konferencyjna
  • Internet: Internet (wifi)
  • Dla gości ze zwierzętami: Akceptacja zwierząt
  • Płatności: Możliwość płatności kartą kredytową
  • Recepcja: Recepcja 24h
  • Dla rodzin z dziećmi: Wyposażenie dla rodzin z dziećmi (Łóżeczko dziecięce, Krzesełko do karmienia)
  • Szczegóły lokalizacji: Obiekt znajduje się w Poznaniu:
    - na Nowym Mieście

Opinie i oceny turystów

Zobacz wszystkie opinie

Ostatnie opinie

  • Ocena 8.17

    BŁAŻEJ

    Dodano:
    31 Maj 2017 00:06:03
    Pobyt w terminie:
    2017.05.27 - 2017.05.28
    IP:
    xxx.olsztyn.vectranet.pl (xxx.156.10.66)

    Pierwsza minuta przesympatyczna. Czysto, schludnie, miło... . Potwierdzenie rezerwacji dla mnie, żony i moich zagranicznych gości. Przekazanie faktury i nagle pojawia się problem. Nie ma jednego pokoju. Widać panikę recepcjonistki, która nie jest w stanie racjonalnie odpowiedzieć na moje pytania typu: "Skąd faktura na dwa pokoje, skoro nie ma jednego pokoju?", "Przed chwilą był, teraz go nie ma?". Po chwili okazuje się że to moja wina, ponieważ zrobiłem rezerwację tylko na jeden pokój. Tłumaczę i pokazuję potwierdzenie rezerwacji gdzie widnieje informacja o zapłacie za dwa pokoje i 4 osoby, na które kobieta nie chce nawet spojrzeć, czas leci, moi goście się niecierpliwią, więc tłumaczę im na francuski co ma miejsce. Są zdziwieni, to się kupy nie trzyma. Mało tego recepcjonistka praktycznie każde moje i żony pytanie traktuje jako atak i każe nam się uspokoić. Powtarza te słowa kilkakrotnie, bez zasadnie ponieważ jesteśmy spokojni i dopytujemy się grzecznościowym tonem co się nagle wydarzyło. Odnieśliśmy wrażenie że to recepcjonistce przydałby się spokój, ponieważ przez kilka minut intensywnie pracowała na klawiaturze komputera. Zwracamy z żoną uwagę że jesteśmy spokojni i prosimy o wyjaśnienia. Po kilku min. udało się, pokój jest! Pytam o parking i przedstawiam bilet wjazdu, dlaczego mam płacić skoro jestem gościem a nie tymczasowo? Odp: Regulamin tak mówi i muszę zapłacić. Nie poinformowano mnie o aktualizacji tego biletu w recepcji, miałem problemy z wyjazdem do miasta a po przyjeździe żona musiała iść z pod szlabanów do recepcji i wrócić do auta (jakieś 200m w obie strony) żeby otwarto szlaban. Przycisk wezwania pomocy nie działa. Teraz najlepsze, na koniec przed opuszczeniem hotelu podsuwa się mi jakiś dokument z imieniem żeńskim i obcym mi nazwiskiem do podpisania. Tu nie wytrzymałem wraz z żoną i przyznaję, zaczeliśmy ostrą rozmowę z recepcjonistką, która próbuje mi wmówić że rezerwację zrobiła moja żona pod tym nazwiskiem... !!! Wstyd mi przy moich gościach, którzy z takim przypadkiem jeszcze nie mieli do czynienia a podróżują po całym świecie. Jak zauważyli cena za pokój dla podróżujących autem to nie 204zł podług cennika hotelowego a 234zł z parkingiem, który nie jest nawet strzeżony. Nasze oburzenie sięga zenitu. Nagle podaje mi się dokument z wpisanym moim nazwiskiem do podpisania. Co za koszmar?! W końcu słyszymy wylewne przeprosiny i w ramach rekompensaty nie musimy płacić obowiązkowe 30zł za parking.Nigdy więcej nie wrócę w to miejsce i nie polecam. Choć pokoje są zadbane i czyste. Wygodne łózko, komfort klimatyzacja... Tak obsługa w recepcji inteligentnie próbuje zrobić z człowieka winnym. Myślę że ktoś zmęczony, może ufny, lekkomyślny odpuściłby i podpisał dokument podsunięty przez recepcję. Proszę dokładnie sprawdzać co podpisujecie, jak już zdecydujecie się na to miejsce. Osobiście nie polecam ze względu na bezczelny personel recepcji.

    • lokalizacja: 10
    • wyposażenie: 10
    • udogodnienia: 10
    • obsługa: 1
    • czystość: 10
    • cena/jakość: 8
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 7.83

    IZABELA

    Dodano:
    02 Maj 2017 16:53:37
    Pobyt w terminie:
    2017.04.29 - 2017.04.30
    IP:
    xxx.146.135.147.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl (xxx.146.135.147)

    Jedyny minus tego obiektu to parking dodatkowo płatny.

    • lokalizacja: 5
    • wyposażenie: 10
    • udogodnienia: 8
    • obsługa: 8
    • czystość: 8
    • cena/jakość: 8
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 7.00

    Bogusz

    Dodano:
    22 Listopad 2016 08:11:13
    Pobyt w terminie:
    2016.11.19 - 2016.11.20
    IP:
    xxx.dynamic.gprs.plus.pl (xxx.169.164.124)
    • lokalizacja: 8
    • wyposażenie: 7
    • udogodnienia: 6
    • obsługa: 7
    • czystość: 8
    • cena/jakość: 6
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.

eholiday_sygnet
eholiday_sygnet