pokoje gościnne

Pokoje Gościnne Zofia Ślimak 9.9 / 10

ul. Miłośników Podhala 19, 34-425 Biały Dunajec

Odległość od centrum: 2.2 km

Nasz ośrodek znajduje się w Białym Dunajcu Górnym przy ul. Miłośników Podhala 19. Od 20 lat zajmujemy się wynajmem pokoi dla turystów indywidualnych i grup zorganizowanych. W tym czasie aktywnie służyliśmy, wykorzystując nasze doświadczenie i znajomość działających na Podhalu firm turystycznych, pomocą w organizacji pobytu. Z tego tytułu otrzymaliśmy wiele podziękowań za pomoc od organizatorów wycieczek i kolonii. Możemy pomóc Państwu w zorganizowaniu: - profesjonalnych przewodników TOPR z uprawnieniami do prowadzenia wycieczek zorganizowanych - zimą - nauki jazdy na nartach pod opieką doświadczonych instruktorów - spotkania z folklorem Podhalańskim - ogniska - zabawy - kuligów Przede wszystkim zapewniamy domową, ciepłą i miłą atmosferę. Oddajemy do państwa dyspozycji 53 miejsca noclegowe w pokojach 2, 3, 4 i 5-cio osobowych. Pokoje posiadają łazienki, w przedpokojach są TV, większość pokoi posiada balkony z widokiem na Tatry. W naszej stołówce serwujemy kuchnię regionalną. Przy budynku znajduje się boisko do siatkówki, a w świetlicy stół do ping-ponga oraz bilard. Bezpłatny parking dla samochodów przy budynku. Serdecznie zapraszamy grupy oazowe z księżmi, możliwość korzystania z kaplicy znajdującej się 100 m od domu. Dla wypoczynku dzieci i młodzieży obiekt posiada Kartę Kwalifikacyjną.
www.zofiaslimak.com.pl

• Pokój 6-osobowy Liczba usług: 1

od 270 / noc

Pytania otwarte

Zadaj pytanie innym turystom lub właścicielowi obiektu.
Zapytaj o szczegóły oferty, informacje związane z lokalizacją lub okolicznymi atrakcjami.

Uwaga - chcesz zapytać o wolny termin? Chcesz zarezerwować nocleg?
Zapytaj o nocleg

• lokalizacja 10
  • wyżywienie 10
Krzysztof Mazurek

Witam wszystkich, którzy zastanawiają się gdzie i do kogo pojechać, jadąc w góry... Aż trudno w to uwierzyć, ponieważ wydaje mi się, że było to...wczoraj, ale Zosię i jej rodzinę znam już ponad 13 lat. Kie...

Anna Orlikowska

Pierwszy raz byliśmy z rodziną w górach i pobyt u p.Zosi tylko upiększył ten wyjazd . Przemili właściciele , pokoje czyste , dostęp do wszystkich udogodnień. Na pewno wrócimy tam w najbliższym czasie bo po ...

Joanna Zygo-Pracz
9.7

Weekend majowy spedziliśmy w pensjonacie własciwie obok , a jedliśmy obiady u Pani Zofii. Dawno nie jadłam tak dobrych obiadków jak u mamy, do tego deserek-pycha. Cena super a atmosfera wspaniała. Polecam d...