Hotel Kopernik

Hotel w Toruniu

8.48
Ilość ocen:30

ul. Wola Zamkowa 16, 87-100 Toruń,
woj. kujawsko-pomorskie, Polska

Reklama

Advertisement

ul. Wola Zamkowa 16, 87-100 Toruń,
woj. kujawsko-pomorskie, Polska

Informacje o obiekcie

Do wynajęcia: Cena: Ilość: Struktura:
Pokój 1-osobowy 102 - 195 PLN całość 46 Zobacz Zarezerwuj nocleg
Pokój 2-osobowy 100 - 265 PLN całość 81 Zobacz Zarezerwuj nocleg
Pokój 3-osobowy 153 - 245 PLN całość 39 Zobacz Zarezerwuj nocleg

Opis

Hotel Kopernik znajduje się w centrum Torunia, 10 minut pieszo od zabytkowej starówki. To doskonała lokalizacja dla Gości przybywających w celach turystycznych, gdyż pozwala na wieczorne spacery urokliwymi uliczkami miasta i poznanie najciekawszych atrakcji znajdujących się na mapie Torunia.
Obiekt jest idealnym miejscem dla osób szukających noclegu w Toruniu. Hotel w swojej ofercie posiada pokoje o standardzie dwugwiazdkowym zlokalizowane na pierwszym piętrze oraz pokoje o standardzie trzygwiazdkowym znajdujące się na drugim, trzecim oraz czwartym piętrze. Hotel posiada 69 pokoi wyposażonych w telewizor, telefon oraz bezprzewodowy Internet. Przy hotelu znajduje się również parking mogący pomieścić nawet 60 samochodów.

Strona:
www.hotelewam.pl
www.amwhotele.pl
Facebook:
www.facebook.com/Hotel-Kope...

Obiekt w bazie od: 2009-01-07

Rozwiń opis Zwiń opis

  • Zakwaterowanie, wykwaterowanie: od 14:00 do 12:00
  • Do dyspozycji gości: Udogodnienia – prasowanie/pranie (Deska do prasowania / żelazko ogólnodostępne)
  • Udogodnienia: Winda, Udogodnienia dla niepełnosprawnych
  • Na terenie obiektu: Stołówka
  • Dla zmotoryzowanych: Parking/Garaż (Parking)
  • Dla biznesu: Sala konferencyjna
  • Internet: Internet (kablowy, wifi)
  • Płatności: Możliwość płatności kartą kredytową
  • Recepcja: Recepcja 24h
  • Opcje wyżywienia: Opcje wyżywienia (Śniadanie)
  • Szczegóły lokalizacji: Obiekt znajduje się w Toruniu:
    - w Centrum,
    - na Starym Mieście

Opinie i oceny turystów

Zobacz wszystkie opinie

Ostatnie opinie

  • Ocena 9.57

    Zofia

    Dodano:
    22 Październik 2018 16:38:44
    Pobyt w terminie:
    2018.10.18 - 2018.10.20
    IP:
    xxx.lewinbrzeski.vectranet.pl (xxx.235.140.180)
    • lokalizacja: 10
    • wyposażenie: 9
    • udogodnienia: 9
    • obsługa: 10
    • czystość: 9
    • cena/jakość: 10
    • wyżywienie: 10

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 10.00

    Monika

    Dodano:
    11 Wrzesień 2018 14:25:13
    Pobyt w terminie:
    2018.09.06 - 2018.09.09
    IP:
    xxx.knc.pl (xxx.15.1.185)

    Witam,pobyt w hotelu Kopernik oceniam bardzo dobrze,nie mam żadnych zastrzeżeń do obiektu ani do obsługi.Pracownicy bardzo mili i pomocni a śniadanka smaczne i bardzo,bardzo obfite.Lokalizacja również świetna, bardzo blisko przystanek tramwajowy i Starówka.W pokoju codziennie znajdowaliśmy dwie butelki wody a w łazience nowe szampony.Ucieszyła mnie również obecność suszarki bo choć to może drobiazg to mimo wszystko nie musiałam jej dźwigać w walizce.Jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to brak telewizora w sypialni,owszem był w pokoju obok,ale tam można było tylko usiąść na troszkę twardawych fotelikach co na dłuższą metę było niewygodne,ale kto co lubi,ja wolę sobie poleżeć oglądając.Reasumując-polecam serdecznie i na pewno jeszcze nieraz skorzystam z usług w/w hotelu.

    • lokalizacja: 10
    • wyposażenie: 10
    • udogodnienia: 10
    • obsługa: 10
    • czystość: 10
    • cena/jakość: 10
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

  • Ocena 8.00

    Marek

    Dodano:
    19 Lipiec 2018 19:31:47
    Pobyt w terminie:
    2018.07.14 - 2018.07.15
    IP:
    xxx.multi.internet.cyfrowypolsat.pl (xxx.0.121.163)

    HOTEL ok. Bardzo dobre śniadanie. Polecam

    • lokalizacja: 8
    • wyposażenie: 8
    • udogodnienia: 8
    • obsługa: 8
    • czystość: 8
    • cena/jakość: 8
    • wyżywienie: --

    Rozwiń Zwiń

    Zgłoś naruszenie Czy opinia była dla Ciebie pomocna? TAK NIE Ocena tej opinii: 0 pkt.

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.

eholiday_sygnet
eholiday_sygnet