Grupa eholiday.pl Sp. z o.o., w skład której wchodzą trzy portale (eholiday.pl, naweekend.pl, okazje.eholiday.pl) o charakterze turystycznym jest niekwestionowanym liderem wśród serwisów noclegowych na polskim rynku internetowym.

W związku z bardzo intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowiska:

Specjalista ds. kontraktowania i wdrożeń w dziale rezerwacji online (Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

• Aktywne pozyskiwanie nowych obiektów do systemu rezerwacji online
• Realizowanie indywidualnych planów ilościowych i jakościowych
• Budowanie świadomości marki oraz długofalowych relacji z Klientem
• Nadzór nad procesem wdrożenia obiektów do systemu rezerwacyjnego
• Monitorowanie rynku

Oczekiwania:

• Doświadczenie w obsłudze Klienta / Sprzedaży B2B (mile widziane w branży hotelarskiej/noclegowej)
• Pewność siebie, zaangażowanie oraz swoboda wypowiedzi
• Umiejętność obsługi komputera, sieci Internet
• Otwartość na nowe wyzwania, wysoka kultura osobista
• Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami

Oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy)
• Pakiet medyczny, pakiet sportowy
• Realny wpływ na rozwój firmy/projektu
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pracę w przyjaznym środowisku profesjonalistów
• Jasną ścieżkę rozwoju

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o wysłanie CV na adres praca (at) eholiday.pl z wpisanym tematem „Specjalista ds. kontraktowania w dziale rezerwacji online (Warszawa)”.

Junior Account Manager w serwisie okazje.eholiday.pl (Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

• Pozyskiwanie nowych obiektów noclegowych do portfolio i prowadzenie długoterminowych relacji (drogą telefoniczną i mailową)
• Negocjacje
• Realizacja założonych celów sprzedażowych
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych
• Monitorowanie konkurencji

Oczekiwania:

• Zdolności handlowe i komunikacyjne
• Umiejętności negocjacyjne
• Doświadczenie w sprzedaży (praca w serwisach zakupów grupowych będzie dodatkowym atutem)
• Doświadczenie w branży turystycznej mile widziane
• Otwartość i pewność siebie w komunikacji z klientem
• Skuteczność w działaniu
• Nastawienie na realizację wyniku
• Minimum średnie wykształcenie

Oferujemy:

• Umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja zależna od wyników)
• Grupowe ubezpieczenie na życie
• Pakiet opieki medycznej
• Kartę sportową
• Szkolenia i inne możliwości rozwoju
• Pracę w nowoczesnym biurze

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o wysłanie CV na adres okazje (at) eholiday.pl z wpisanym tematem „Junior Account Manager - Okazje”.

Doradca Klienta (Warszawa)

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

• Aktywna obsługa Klientów serwisu eholiday.pl
• Budowanie świadomości marki oraz długofalowych relacji z Klientem
• Realizacja określonych planów sprzedażowych
• Monitorowanie rynku

Oczekiwania:

• Doświadczenie w obsłudze Klienta/sprzedaży
• Pewność siebie, zaangażowanie oraz swoboda wypowiedzi
• umiejętność obsługi komputera, sieci Internet
• otwartość na nowe wyzwania
• umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami
• odporność na stres
• doświadczenie w branży hotelarskiej/noclegowej (mile widziana)

Oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + wysoka prowizja)
• Ubezpieczenie zdrowotne
• Realny wpływ na rozwój firmy
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pracę w przyjaznym środowisku profesjonalistów
• Jasną ścieżkę rozwoju

Osoby spełniające powyższe kryteria prosimy o wysłanie CV na adres praca@eholiday.pl z wpisanym tematem „Doradca Klienta - Miasto”.

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach rekrutacyjnych poniższych klauzul:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzenia procesu rekrutacji."
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby prowadzenia przyszłych rekrutacji."

Informujemy, że:

Administratorem Danych jest GRUPA EHOLIDAY.PL sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warszawa. Mam świadomość, że bez mojej wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 poz. 2135 z póź. zm.) oraz że przysługuje mi prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Zgody udzielam dobrowolnie.

^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.


Trwa ładowanie
Trwa ładowanie