Już 47 462 obiektów noclegowych

dodało się BEZPŁATNIE do bazy eholiday.pl.

Możesz dodać swój obiekt noclegowy do naszej bazy na dwa sposoby:
Kontaktując się z naszą infolinią

Infolinia dostępna w dni robocze:
Pon. – Pt od 8 00 – do 17 00.
Opłata za połączenie zgodna z taryfą dzwoniącego.

lub

Internetowo - za pomocą formularza

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Wkrótce po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Tobą i dodamy Twój obiekt do bazy eholiday.pl

Jeżeli masz pytania związane z prezentacją Twojego obiektu w naszym serwisie, przejdź do zakładki "Zadaj pytanie" lub kliknij tutaj.

Program Poleceń Pola w tej ramce wypełnij TYLKO w przypadku, kiedy dodajesz Swój obiekt w wyniku polecenia przez zaprzyjaźniony obiekt noclegowy, biorący udział w "Programie poleceń"

Grupa eholiday.pl sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 148, 02-326 Warszawa jest Administratorem Danych ujawnionych w formularzu. Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celu dokonania zgłoszenia obiektu. Bez Pani/Pana zgody dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania. Dane podawane są dobrowolnie.

Dlaczego warto?

Dodając swój obiekt do bazy eholiday.pl:
  • Zaprezentujesz swój obiekt bez stałego miesięcznego abonamentu i okresu testowego;
  • Otrzymasz dostęp do wygodnego, intuicyjnego panelu administracyjnego i statystyk odwiedzin;
  • Na trudne pytania odpowie Twój osobisty opiekun;
  • Otrzymasz dostęp do raportów, analiz i artykułów dotyczących rynku noclegowego;
  • Możesz uczestniczyć w dedykowanych szkoleniach marketingowych Travel 2.0;
  • Dołączysz do grona 45 tysięcy zadowolonych klientów eholiday.pl.

To na dobry początek.

Jeśli znajdziesz się w gronie Aktywnych Klientów, możesz liczyć na dodatkowe bonusy i funkcjonalności. Oto niektóre z nich:
  • Własna strona internetowa w domenie dobrynocleg.pl bez żadnych opłat;
  • Możliwość dodawania ofert specjalnych (np. Sylwester, Wielkanoc, Majówka etc);
  • Wyświetlanie Twojej prezentacji w dodatkowych miejscowościach;
  • Stałe miejsce w wynikach wyszukiwania (tuż za obiektami, które się pozycjonują);
  • Otrzymywanie powiadomień SMS o nowym zapytaniu od klientów;
  • Otrzymywanie zapytań o nocleg i możliwość odpowiadania na nie poprzez panel administracyjny.
Pamiętaj, co miesiąc serwis eholiday.pl odwiedza ponad 1 mln użytkowników, a w sezonie liczba internautów wynosi nawet 2,5 mln!

Masz pytania?

Zadzwoń na dedykowaną infolinię
801-011-477 (opłata zgodna z taryfą dzwoniącego)
lub dla telefonów komórkowych
884 884 333 (opłata według cennika Państwa operatora telekomunikacyjnego)
czynną w dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00
^

Gwarancja najlepszej ceny

W momencie rezerwacji oferujemy najniższą dostępną cenę – gwarancja udzielana jest przez właściciela obiektu

W przypadku, jeżeli dokonają Państwo rezerwacji usług oznaczonych symbolem „Gwarancja Najlepszej Ceny” w serwisie i w ciągu 24 godzin od potwierdzenia rezerwacji, znajdą Państwo w niższej cenie ofertę Operatora dotyczącą świadczenia usług, których zakres jest tożsamy z zarezerwowanymi przez Państwa usługami w okresie objętym rezerwacją, w tym samym ośrodku, Operator, obniży cenę rezerwacji usług do ceny oferty konkurencyjnej Operatora, dostępnej za pośrednictwem sieci internet, o ile spełnione zostaną łącznie następujące warunki.

Warunki skorzystania z możliwości obniżenia ceny

Roszczenie o obniżenie ceny nie będzie Państwu przysługiwało, nawet w przypadku spełnienia warunków, o których mowa powyżej, jeżeli oferta konkurencyjna stanowi pochodną uwzględnienia punktów lojalnościowych, specjalnych stawek członkowskich lub nagród oferowanych przez pośredników biorących udział w procesie rezerwacji.


Trwa ładowanie
Trwa ładowanie